Obchodní podmínky
🛍️ Obchodní podmínky e-shopu Bájo Play
I. Základní ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu Bájo Play.
-
Prodávajícím a provozovatelem e-shopu je:
Bájo Play
IČO: 06739351
Fakturační adresa: Háje 4, Srbice, 334 52
Adresa provozovny: Hradská 95, Domažlice
E-mail: bajo_play@seznam.cz
(zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Domažlice)
-
Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro všechny smluvní strany.
-
Právní vztahy, které nejsou těmito podmínkami výslovně upraveny, se řídí občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.).
II. Objednávka a uzavření smlouvy
-
Kupující objednává zboží prostřednictvím elektronického obchodu na webu Bájo Play.
-
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky prodávajícím.
-
Kupující potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
III. Ceny, platba a doprava
-
Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách (CZK) a jsou konečné (včetně DPH, pokud je účtováno).
-
Kupující může zvolit způsob platby:
-
převodem na účet prodávajícího,
-
platbou kartou online,
-
dobírkou (pokud je nabízena).
-
-
Cena dopravy se připočítává podle aktuálního ceníku dopravců (např. Zásilkovna, Česká pošta, kurýr apod.).
-
Zboží je odesíláno po přijetí platby nebo co nejdříve po potvrzení objednávky.
IV. Dodací podmínky
-
Zboží je doručeno na adresu uvedenou kupujícím v objednávce.
-
Obvyklá doba dodání je 2–5 pracovních dnů od odeslání.
-
Pokud je zboží momentálně nedostupné, prodávající kupujícího kontaktuje a domluví se na dalším postupu (např. náhradě, vrácení platby).
V. Odstoupení od smlouvy
-
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
-
Pro odstoupení může použít e-mail bajo_play@seznam.cz nebo vlastní písemné oznámení.
-
Vrácené zboží musí být nepoškozené, kompletní a v původním obalu.
-
Náklady na vrácení nese kupující.
-
Peníze za zboží budou vráceny do 14 dnů od převzetí vrácené zásilky.
VI. Reklamace a záruka
-
Záruka na zboží činí 24 měsíců od převzetí, pokud není uvedeno jinak.
-
Kupující má právo reklamovat vady, které se vyskytnou během záruční doby.
-
Reklamaci zašlete e-mailem na bajo_play@seznam.cz nebo poštou na adresu provozovny:
Bájo Play, Hradská 95, Domažlice. -
K reklamaci přiložte stručný popis vady, kontaktní údaje a doklad o koupi.
-
Prodávající vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
VII. Ochrana osobních údajů (GDPR)
-
Prodávající zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).
-
Osobní údaje jsou používány výhradně pro vyřízení objednávky, fakturaci a komunikaci se zákazníkem.
-
Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám, kromě dopravců za účelem doručení zboží.
-
Kupující má právo na přístup, opravu nebo výmaz svých osobních údajů.
VIII. Řešení sporů
-
Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
-
Přednostně se obě strany snaží řešit vše smírnou cestou.
IX. Závěrečná ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 8. října 2025.
-
Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoliv aktualizovat.
-
Aktuální verze je vždy dostupná na webových stránkách e-shopu Bájo Play.
