Obchodní podmínky

🛍️ Obchodní podmínky e-shopu Bájo Play

I. Základní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu Bájo Play.

  2. Prodávajícím a provozovatelem e-shopu je:

Bájo Play
IČO: 06739351
Fakturační adresa: Háje 4, Srbice, 334 52
Adresa provozovny: Hradská 95, Domažlice
E-mail: bajo_play@seznam.cz
(zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Domažlice)

  1. Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro všechny smluvní strany.

  2. Právní vztahy, které nejsou těmito podmínkami výslovně upraveny, se řídí občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.).


II. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Kupující objednává zboží prostřednictvím elektronického obchodu na webu Bájo Play.

  2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky prodávajícím.

  3. Kupující potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.


III. Ceny, platba a doprava

  1. Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách (CZK) a jsou konečné (včetně DPH, pokud je účtováno).

  2. Kupující může zvolit způsob platby:

    • převodem na účet prodávajícího,

    • platbou kartou online,

    • dobírkou (pokud je nabízena).

  3. Cena dopravy se připočítává podle aktuálního ceníku dopravců (např. Zásilkovna, Česká pošta, kurýr apod.).

  4. Zboží je odesíláno po přijetí platby nebo co nejdříve po potvrzení objednávky.


IV. Dodací podmínky

  1. Zboží je doručeno na adresu uvedenou kupujícím v objednávce.

  2. Obvyklá doba dodání je 2–5 pracovních dnů od odeslání.

  3. Pokud je zboží momentálně nedostupné, prodávající kupujícího kontaktuje a domluví se na dalším postupu (např. náhradě, vrácení platby).


V. Odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

  2. Pro odstoupení může použít e-mail bajo_play@seznam.cz nebo vlastní písemné oznámení.

  3. Vrácené zboží musí být nepoškozené, kompletní a v původním obalu.

  4. Náklady na vrácení nese kupující.

  5. Peníze za zboží budou vráceny do 14 dnů od převzetí vrácené zásilky.


VI. Reklamace a záruka

  1. Záruka na zboží činí 24 měsíců od převzetí, pokud není uvedeno jinak.

  2. Kupující má právo reklamovat vady, které se vyskytnou během záruční doby.

  3. Reklamaci zašlete e-mailem na bajo_play@seznam.cz nebo poštou na adresu provozovny:
    Bájo Play, Hradská 95, Domažlice.

  4. K reklamaci přiložte stručný popis vady, kontaktní údaje a doklad o koupi.

  5. Prodávající vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.


VII. Ochrana osobních údajů (GDPR)

  1. Prodávající zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).

  2. Osobní údaje jsou používány výhradně pro vyřízení objednávky, fakturaci a komunikaci se zákazníkem.

  3. Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám, kromě dopravců za účelem doručení zboží.

  4. Kupující má právo na přístup, opravu nebo výmaz svých osobních údajů.


VIII. Řešení sporů

  1. Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

  2. Přednostně se obě strany snaží řešit vše smírnou cestou.


IX. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 8. října 2025.

  2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoliv aktualizovat.

  3. Aktuální verze je vždy dostupná na webových stránkách e-shopu Bájo Play.